S.T.E.M.
 
 

Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Φυσικής, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας «STEM», μέτρησαν το μήκος του προαυλίου χρησιμοποιώντας μια στεφάνη.

Αφού μέτρησαν τη διάμετρο της στεφάνης, υπολόγισαν  την περιφέρειά της και από τον αριθμό των στροφών που έκανε η στεφάνη από τη μια άκρη στην άλλη, εκτίμησαν  το μήκος του προαυλίου. 

Στα πλαίσια του προγράμματος S.T.E.M. (Science, Technology, Engineering, Mathematics), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων μας, χρησιμοποίησαν τις γνώσεις τους ώστε να ερμηνεύσουν πληροφορίες - δεδομένα που προέκυψαν μέσα από την πειραματική διαδικασία ή την επίλυση προβλημάτων.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από προβλήματα κίνησης και θεωρίας οικονομίας, προσπάθησαν να  δημιουργήσουν τις κατάλληλες γραφικές παραστάσεις που αντιπροσώπευαν τα δεδομένα που είχαν συλλέξει.
Μέσα από τον πειραματισμό, την χρήση βασικών μαθηματικών εννοιών, τη διαίσθηση καθώς και τη φυσική θεωρία, οι μαθητές κατέληξαν σε συμπεράσματα που τους έδωσαν το πρώτο βήμα στην κατανόηση της ανάλυσης δεδομένων. Τέλος, από ένα παράδειγμα βιολογίας κατόρθωσαν να γενικεύσουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους.


Πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο που χρησιμοποίησαν οι μαθητές ως οδηγό στο πείραμά τους.

Στα πλαίσια του προγράμματος S.T.E.M. (Science, Technology, Engineering, Mathematics), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων μας, μελέτησαν βασικές έννοιες της φυσικής μέσα από την πειραματική διαδικασία.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μελέτησαν το πρόβλημα γιατί τα πορτοκάλια επιπλέουν ολόκληρα ενώ αν τους αφαιρεθεί η φλούδα βυθίζονται. 

Ψηλογέφυρο Αγρινίου, ΤΚ 30100

Παιδικός Σταθμός, Νηπιαγωγείο: 2641029979
Δημοτικό: 2641024800 (fax: 2641024360)
Γυμνάσιο, Λύκειο: 2641024248

Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό: balaoura1@ppschool.gr
Γυμνάσιο - Λύκειο: balaoura2@ppschool.gr