Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από προβλήματα κίνησης και θεωρίας οικονομίας, προσπάθησαν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες γραφικές παραστάσεις που αντιπροσώπευαν τα δεδομένα που είχαν συλλέξει.
Μέσα από τον πειραματισμό, την χρήση βασικών μαθηματικών εννοιών, τη διαίσθηση καθώς και τη φυσική θεωρία, οι μαθητές κατέληξαν σε συμπεράσματα που τους έδωσαν το πρώτο βήμα στην κατανόηση της ανάλυσης δεδομένων. Τέλος, από ένα παράδειγμα βιολογίας κατόρθωσαν να γενικεύσουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους.
Πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο που χρησιμοποίησαν οι μαθητές ως οδηγό στο πείραμά τους.


