Στα πλαίσια του προγράμματος S.T.E.M. (Science, Technology, Engineering, Mathematics), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων μας, χρησιμοποίησαν τις γνώσεις τους ώστε να ερμηνεύσουν πληροφορίες - δεδομένα που προέκυψαν μέσα από την πειραματική διαδικασία ή την επίλυση προβλημάτων.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από προβλήματα κίνησης και θεωρίας οικονομίας, προσπάθησαν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες γραφικές παραστάσεις που αντιπροσώπευαν τα δεδομένα που είχαν συλλέξει.
Μέσα από τον πειραματισμό, την χρήση βασικών μαθηματικών εννοιών, τη διαίσθηση καθώς και τη φυσική θεωρία, οι μαθητές κατέληξαν σε συμπεράσματα που τους έδωσαν το πρώτο βήμα στην κατανόηση της ανάλυσης δεδομένων. Τέλος, από ένα παράδειγμα βιολογίας κατόρθωσαν να γενικεύσουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους.
Πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο που χρησιμοποίησαν οι μαθητές ως οδηγό στο πείραμά τους.
Δραστηριότητα S.T.E.M. - Δίνοντας μορφή σε δεδομένα
- Λεπτομέρειες