- Λεπτομέρειες
Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από προβλήματα κίνησης και θεωρίας οικονομίας, προσπάθησαν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες γραφικές παραστάσεις που αντιπροσώπευαν τα δεδομένα που είχαν συλλέξει.
Μέσα από τον πειραματισμό, την χρήση βασικών μαθηματικών εννοιών, τη διαίσθηση καθώς και τη φυσική θεωρία, οι μαθητές κατέληξαν σε συμπεράσματα που τους έδωσαν το πρώτο βήμα στην κατανόηση της ανάλυσης δεδομένων. Τέλος, από ένα παράδειγμα βιολογίας κατόρθωσαν να γενικεύσουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους.
Πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο που χρησιμοποίησαν οι μαθητές ως οδηγό στο πείραμά τους.
- Λεπτομέρειες
Στα πλαίσια του προγράμματος S.T.E.M. (Science, Technology, Engineering, Mathematics), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων μας, μελέτησαν βασικές έννοιες της φυσικής μέσα από την πειραματική διαδικασία.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μελέτησαν το πρόβλημα γιατί τα πορτοκάλια επιπλέουν ολόκληρα ενώ αν τους αφαιρεθεί η φλούδα βυθίζονται.
- Λεπτομέρειες
Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου συμμετείχαν στην διαθεματική δραστηριότητα STEM «Τα κόκκαλα του Napier», όπου αφού μελέτησαν με λεπτομέρεια αυτό το καταπληκτικό υπολογιστικό εργαλείο, το κατασκεύασαν χρησιμοποιώντας ξύλινες ράβδους και γνώμονα.
Tο 1617,ο μαθηματικός John Napier κατασκεύασε ένα από τα πρώτα υπολογιστικά εργαλεία , ένα άβακα που έγινε γνωστός με την ονομασία «Kόκαλα του Napier» .Το εργαλείο αυτό αποδείχθηκε τόσο αποτελεσματικό, που χρησιμοποιούνταν έως τις αρχές του 20ου αιώνα.
Tα κόκαλα του Napier αποτελούσαν ένα είδος πίνακα πολλαπλασιασμού. Ήταν ουσιαστικά δέκα ξύλινες τετράπλευρες ράβδους ,αριθμημένες από το 0 έως το 9. Η κάθε μια χωριζόταν σε 9 διαστήματα, στα οποία ήταν σημειωμένα τα 9 πολλαπλάσια του αριθμού με την μορφή δυο ψηφιών διαχωρισμένων από μια κεκλιμένη γραμμή.